Proloog - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Ad Tuijtelaars - WaarBenJij.nu Proloog - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Ad Tuijtelaars - WaarBenJij.nu

Proloog

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Ad

23 Mei 2014 | Nederland, Oosterhout

Na mijn fietstocht vorig jaar - heen en terug naar Santiago de Compostela - begint het nu weer te kriebelen. Waarheen dit jaar?
Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Voor een pelgrim is de volgende stap na Santiago natuurlijk Rome.
Rome dus. Op weg naar de paus. Door mijn collega Jan heb ik me nader laten bijpraten en ook op de bijeenkomsten over Pelgrimstochten naar Rome heb ik het nodige opgestoken. Een hele uitdaging. De Alpen over en Apennijnen. Veel en lang klimmen dus.
Ik kijk nu al uit naar de lekkere bratwurst en het schuimige Duitse bier, de schnapps, de wijngebieden met hun heerlijke wijn en natuurlijk de echte pizza's en het lekkere ijs in Italie.
Ik volg het routeboekje van Reitsma. Over het algemeen zo te zien goed berijdbare wegen. We zullen wel zien.
In Duitsland (goedkoper dan in Nederland) mijn fiets op laten bouwen met de best verkrijgbare onderdelen. Een Intec, een degelijk stalen ros met een superstijf frame, zodat ik in vliegende vaart toch nog veilig kan afdalen.
Ik vertrek wat later in het jaar om meer kans te hebben op mooi weer.
Onderweg zal ik proberen dit blog bij te houden, zodat jullie ongeveer weten waar ik uithang. Maar of er overal internet is?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oosterhout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2014

Epiloog

22 Juni 2014

Dag 26, 27 en 28

18 Juni 2014

Dag 23 t/m 25

15 Juni 2014

dag 19 t/m 22

11 Juni 2014

Dag 16 t/m dag 18
Ad

Nu ik veel vrije tijd heb, ga ik die reizen maken, die ik mijn hele leven al wilde maken.

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 966
Totaal aantal bezoekers 7874

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: